Ne të gjithë e dimë se yndyrnat dhe karbohidratet luajnë një rol shumë të madh në shtimin e peshës. Po ashtu edhe sheqernat. Përveç kësaj, konsumimi pa kriter i sheqernave sjell edhe probleme të tjera shumë të rënda përveçse shtimit në peshë.  Për të keq, sheqeri gjendet pothuajse në çdo ushqim dhe pije që konsumojmë.  Sidoqoftë, shtimi i peshës nuk është rezultati më i keq i konsumit të tepërt të sheqerit. Marrja e nivelit të lartë të sheqerit çon në shfaqjen e një numri të madh sëmundjesh. Për të evituar këto sëmundje dhe probleme, ne do t’ju tregojmë një plan detoksi 3 ditor që do të pastrojë çdo gram sheqeri nga trupi juaj.
Dita 1
Mëngjesi: Një filxhan tërshërë me fara, bajame, manaferra, ose tri vezë të fërguara ose të ziera.
Vakti midis mëngjesit dhe drekës: Fruta të thata.
Dreka: Gjoks pule me kungull i gatuar lehtë, karrota, panxhar, fasule dhe bajame.
Darka: Salmon me brokoli dhe kërpudha.
Dita 2
Mëngjesi: Një filxhan me tërshërë, fara, boronica ose bajame. Mund të përgatisni edhe vezë me spinaq.
Vakti midis mëngjesit dhe drekës: Fruta të thata.
Dreka: Kungull i pjekur në zgarë me speca (të verdhë ose të kuq) me limon, trumzë dhe uthull, ose një lakër të copëtuar (të kuqe ose të gjelbër) karrota, vaj ulliri, kripë, lëng limoni dhe majdanoz i copëtuar.
Darka: Perime të gjelbra të gatuara me avull.
Dita 3
Mëngjesi: Një filxhan me tërshërë me fara, manaferra ose bajame. Ose një omëletë e bërë nga tre vezë me karkaleca.
Vakti midis mëngjesit dhe drekës: Fruta të thata.
Dreka: Kofsha pule të pjekura me limon, rozmarinë, qepë, trumzë dhe ullinj të zinj.
Darka: Supë me perime.