Po. Ajo është Spirulina!

Muret qelizore të Spirulinës përbëhen nga ''mucopolysaccharides'' (sheqerna natyrale komplekse) lehtësisht të tretshme nga organizmi ynë dhe si rezultat çlirojnë goxha energji. Sipas studimeve, 83-95% e spirulinës është e tretshme nga çdo organizëm.

Spirulina, rreth 80% të përbërjes së saj e ka PROTEINË, pra 18 herë më shumë se bifteku i mishit të kuq. Lajmi më i mirë është që, kjo proteinë është e ngjashme me atë që vetë trupi ynë prodhon, duke e bërë kështu më të lehtë edhe punën e mëlçisë e cila nuk harxhon shumë energji në tretjen apo asimilimin e saj.

Deri më sot për vegjetarianët, si më të mirat janë këshilluar farat e sojës por sot pas shumë studimeve rezulton se ato përmbajnë vetëm 1/7 e proteinës që përmban Spirulina.

Për sa i përket miellit të bardhë (të përpunuar) e cila është më e përdorshmja për përgatitjen e bukës, makaronave, etj etj., e vërteta është se ajo siguron vetëm 1/10 e proteinës që na duhet. Përmbajtja më e lartë e gjetur në miellin e bardhë është 14% nga e cila vetëm 9% është e tretshme nga organizmi ynë.

Prandaj ajo na e mbush stomakun dhe trupin me kalori boshe duke na lënë të uritur nga ana tjetër dhe të paplotësuar me vlera ushqyese. Meshkujt kanë nevojë për 43 gramë proteinë në ditë, ndërsa femrat 35 gramë.

Vitaminat & Mineralet që përmban Spirulina
Ajo përmban më shumë Kalcium se qumështi shtazor, 15 herë më shumë Vitaminë A se karrotat, 3 herë më shumë hekur se një biftek viçi, 2.5 herë më shumë vitaminë B12 se mëlçia e viçit dhe 3.7 herë më shumë potas se orizi. Duke qenë e pasur me antioksidantë si Vitamina Edhe Ferrodoxin spirulina jeton gjatë nëse ruhet me kujdes nga kontakti me ajrin dhe ujin.

Nuk duhet të gatuhet përndryshe i shkatërrohen të gjitha vlerat që përmban
Spirulina është 1% klorofil që do të thotë 2-3 herë më shumë se bimët e tokës. Klorofili jeshil i cili mban CO2 (ujin) në frymëmarjen e bimës, ka afërsisht të njëjtën përbërje molekulare si pigmenti që formon hemoglobinën në rruazat e kuqe të gjakut.

Spirulina përmban 16.5% Karbohidrate 9% e së cilës është ''rhamnose'' (një lloj sheqeri natyral aktiv i cili kombinohet shumë më mirë se çdo lloj sheqeri, me vlerat e tjera ushqyese. Ndryshe nga sukroza, ky lloj sheqeri nuk e shqetëson nivelin e sheqerit në gjak dhe nuk e lodh pankreasin.

Njësoj si proteinat, edhe karbohidratet pësojnë një sërë proçesesh shndërrimi dhe rikombinimi në organizmin tonë. Një nga produktet e këtyre shndërrimeve quhet ''glycogen'' një lloj sheqeri kompleks që vetë organizmi e grumbullon në mëlçi për ta përdorur në rast mungese energjie.
Spirulina përmban edhe karbohidrate të tjera si ''glycoside'' dhe ''bioflavonoide'' të cilat ndikojnë në shumë proçese qelizore të rëndësishme.

Edhe pse përmban pak kalori, kjo algë jep shumë energji falë gjithë këytre karbohidrateve, proteinës dhe vitaminave e mineraleve.
Mënyra më e mirë për të përdorur Spirulinën është në smoothie. Kombinoni fruta të tilla si banane, luleshtrydhe, mango etj, duke shtuar kos natyral, qumësht bajamesh apo kokosi (vetëm nëse i keni përgatitur vetë, jo të blera të gatshme), dhe do të jetë një mrekulli për shëndetin tuaj.

Filloni përdorimin me doza shumë të vogla, duke e shtuar pak nga pak deri në 2.000 apo 3. 000 miligramë në ditë të ndarë në 3 racione (për ta përdorur 3 herë në ditë).

E gjeni në dyqanin Bimë Mjekësore.

Copyright shije.al/ Ndalohet kopjimi dhe riprodhimi i paautorizuar i materialit​