Gjalpi është një nënprodukt i qumështit, por megjithatë për njerëzit që nuk mund ose nuk zgjedhin të konsumojnë gjalpë, ka shumë alternativa.

Disa njerëz zgjedhin ta shmangin gjalpin për disa arsye, duke përfshirë:

  • Përmbajtjen e saj të lartë me acide yndyrore të ngopura
  • Ata kanë një intolerancë ndaj kazeinës, proteina kryesore në produktet e qumështit
  • Ata kanë intolerancë ndaj laktozës
  • Ata kanë bërë një zgjedhje dietetike si veganizmi

Ja cilat janë alternativat me të cilat mund ta zëvendësoni gjalpin, në gatim dhe pjekje: 

  • Vaji i ullirit
  • Kosi grek është një zëvendësues i lartë proteinash, i përshtatshëm për përdorim në shumë receta për pjekje.
  • Avokado
  • Pure kungulli
  • Bananet e shtypura
  • Vaji i kokosit
  • Salcë prej mollës
  • Gjalpë arre

Zëvendësuesit e gjalpit shpesh mund të rrisin vlerat ushqyese të ushqimeve që njerëzit i përdorin. Në disa raste, ato mund të zvogëlojnë kaloritë dhe të shtojnë yndyrna të shëndetshme.

Zëvendësimi i gjalpit nuk është gjithmonë praktik, pasi një person mund të ketë nevojë të rregullojë sasinë e zëvendësimit për të marrë cilësi dhe densitet të saktë gjatë pjekjes.

Megjithatë, njerëzit që kërkojnë të bëjnë zgjedhje të shëndetshme mund të duan të marrin në konsideratë alternativat e lartëpërmendura.

Copyright shije.al/ Ndalohet kopjimi dhe riprodhimi i paautorizuar i materialit