Nëse keni vështirësi të bini në gjumë, kjo mund të ndodhë sepse keni nivel të ulët të magnezit në trupin tuaj.

Magnezi, i cili gjendet në spinaq, arra, avokado, fara dhe produkte të tjera, relakson nervat dhe muskujt, madje nxit gjumin e qetë. Përveç kësaj, magnezi ndihmon në parandalimin e dhimbjeve të këmbëve të cilat shpesh çojnë në zgjim gjatë natës.

Chickpeas, përbërësi kryesor i humusit, është i pasur me aminoacide dhe triptofan, të cilat janë shumë të rëndësishme për modulimin e gjumit.

Kivi gjithashtu përmban një element i cili ju ndihmon t’ju zërë gjumi më lehtë. Ai rrit kohëzgjatjen e gjumit dhe cilësinë e tij.

Hani më shumë:

  • Perimet me gjethe jeshile (p.sh. spinaqi dhe kale)
  • Fruta (fiq, avokado, banane dhe mjedra)
  • Arra dhe fara
  • Bishtajore (fasule të zeza, chickpeas dhe fasulja)
  • Perimet (bizele, brokoli, lakra, bishtaja, artichokes, asparag, lakra brukseli)
  • Ushqim deti (salmon, skumbri, ton)

Copyright shije.al/ Ndalohet kopjimi dhe riprodhimi i paautorizuar i materialit